Dagen före.

Jag tänkte att en blogg är ett bra sätt att hålla folk uppdaterade, so here it is!

Imon! Helt galet!! Vet inte riktigt hur jag ska kunna förklara hur det känns, kanske som en positiv ångestattack, det känns i hela kroppen och själen. Fast på ett bra sätt. 3 år av längtan är äntligen över!

Väskan är packad, jag lider av rätt kraftig övervikt...

De senaste dagarna har jag haft möjlighet att träffa en massa av de fina människor som finns i mitt liv. Om jag skulle dö i en flygolycka imon så skulle jag iallafall dö lycklig! Och på tal om att flyga; 8,5 h. Hoppas att jag hamnar bredvid någon trevlig människa för jag tror inte att jag klarar av att sitta tyst så länge.

Har två av de jobbigaste avskeden kvar; min kära mamma som följer mig till flygplatsen och kanske det jobbigaste, jo ni vet alla: Luffe! Hur ska jag klara mig i 3 månader och 3 veckor utan min älskade Puff? Buhu.

Ska se om det går att sova en sväng, familjens hund ligger redan på plats så det är bäst att jag också kryper ner.

Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Emma

Kul att du skaffat en blogg Carro! Men jag hoppas få följa din resa på lite närmare håll åxå =) Kram och trevlig resa!

2010-08-26 @ 03:13:41
URL: http://pocketfulofdreams.blogg.se/
Postat av: sofia

Ja hoppas du får sitta bredvid någon surrkvarn! :)

Hoppas du får det jättebra och uppdaterar den här bloggen flitigt! Har lagt till dig i mina favoriter :) kram kram

2010-08-26 @ 09:26:18
URL: http://peaken.blogg.se/
Postat av: Pia

Loooovin the blog! :D



Härligt att du kommit igång med bloggandet. Hoppas på flitig uppdatering!



Ha det så gott!

kramar, Pia

2010-08-26 @ 09:34:12
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Norsen

All lycka kära Doffen!

2010-08-26 @ 14:08:18
Postat av: Carro

E: Ja, jag har fått låna ett T-mobilerefill av johanna, ger dig numret så fort jag vet det ;)

S: Hehe, tyvärr så var mitt resesällskap helt tyst hela resan...:P men kul att du vill läsa! kram!

P: Tack Pia, måste ge cred till Dennis dock, för det var han som fixade den (ska göra det ordenligt kanske...hehe) Jag ska försöka vara duktig! kram!

N: Doffen, jag gillart! P o k!

2010-08-27 @ 05:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0